De werkwijze van ons administratieburo.

 Uw eerste oriŽnterend gesprek bij BAFA is natuurlijk gratis.Tijdens dit gesprek inventariseren wij uw wensen en bepalen we gezamenlijk welke financiŽle ondersteuning door u gewenst is. Bijvoorbeeld doet u zelf nog een gedeelte van de boekhouding via internet of wilt u alles volledig uitbesteden.

 BAFA staat voor helderheid en duidelijkheid. Dit betekent dat wij kunnen werken op basis van "uurtje factuurtje" of dat wij u een vast maandelijks bedrag voor onze diensten in rekening brengen. Dit maandelijkse bedrag is bij het afsluiten van de overeenkomst bij u bekend. Zo verzekert u zich ervan dat u voor de start van onze samenwerking weet waar u aan toe bent.

 Zodra u van onze diensten gebruik gaat maken, gaan wij voor u een maatwerkvoorstel opstellen. Wij zorgen ervoor dat u het voorstel binnen 3 werkdagen na het gesprek bij u in huis heeft. Wij nemen eventueel het voorstel nog eens met u door, want wij vinden het namelijk erg belangrijk dat u precies weet, welke diensten BAFA voor u zal gaan uitvoeren.

 Nadat u uw akkoord heeft gegeven, maken wij een vervolgafspraak. Tijdens deze afspraak zullen de volgende zaken besproken:

-  Een uitleg van de verdere werkwijze van BAFA;
-  Bepaling van het grootboekrekeningschema op basis van uw   informatiewensen;
  (Wellicht wilt u dat wij specifieke kosten- of omzetgroepen voor u moeten aanmaken)
-  Maken van afspraken omtrent aanlevering financiŽle stukken;
-  Inventariseren managementinformatie.

 De hierboven beschreven werkwijze biedt, volgens ons, voldoende basis tot een prettige samenwerking.

 Bent u geÔnteresseerd in een persoonlijk gesprek, dan kunt u ons
hier bereiken.
 

BAFA
Belasting- & Administratie Buro